ad

JUPITERSHOP.sk
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Pon-Pia 8-17
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 35,00 EUR a máte dopravu ZADARMO
Novinky
21.10.2019
Vianočné doplnky do domácnosti už v ponuke
S veľkou radosťou oznamujeme naskladnenie vianočných a mikulášskych doplnkov. Všetky nájdete v sekcii Vianoce čítať celé
01.07.2019
Dámske tylové sukne s poštovným zadarmo
Ženskosť. Sexepíl. Zvádzanie. Každá žena je krásna a tylová sukňa ju pozdvihne do nových výšin. Na každú príležitosť - k teniskám do mesta či k lodičk... čítať celé
31.05.2019
Pánske drevené motýliky aj sety už v ponuke
Luxusné pánske drevené motýliky aj s manžetovými gombíkmi a vreckovkou sú stvorené pre moderného muža. V našej ponuke nájdete samostatné drevené motý... čítať celé
Zobraziť všetky novinky

  1. Úvod
  2. INFO
  3. OBCHODNÉ PODMIENKY




Prevádzkovateľ eshopu:
Mgr. Silvia Žovincová
Beckov 495
916 38 Beckov
Slovenská republika
IČO: 43 316 077


Objednávať si môžete on-line priamo na našej stránke.
Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru, dodaním faktúry a prevzatím tovaru.



Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:

Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Nezodpovedáme za:
Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou resp. kuriérskou službou.
Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
Za poškodenie zásielky zavinené poštou resp. kuriérskou službou.
Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.



Kupujúci sa zaväzuje:
Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť nám prostredníctvom mailovej adresy napistenam@jupitershop.sk.
Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.
V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody a zverejniť jeho meno a mesto z ktorého pochádza na svojej web stránke v sekcii neprevzaté dobierky. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.



Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.
Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
K cene tovaru je pripočítané poštovné.



Objednávky vybavujeme denne priebežne s tým, že každú objednávku vybavujeme jednorázovo, to znamená, že ak niektorý z objednaných tovarov nemáme, pošleme len ostatné objednané produkty (na čo vás vopred upozorníme zaslaním potvrdzujúceho e-mailu, preto je dôležité v objednávkovom formulári vypísať vždy správnu e-mailovú adresu, aj telefónne číslo), ktoré máme. Prosíme Vás o dôkladné vyplenenie správnych údajov, pretože chyba v emailovej adrese znamená, že Vám potvrdzovacie emaily a informačné o doručení neprídu :) Rovnako telefónne číslo v prípade kuriéra. Prosím skontrolujte si Vami uvedené údaje pred odoslaním objednávky.



Dodacia lehota je v prípade, že máme tovar skladom do 24 hod  od odoslania objednávky v pracovných dňoch (v prípade platby na dobierku kuriérom alebo cez služby Slovenskej pošty - I.trieda). V prípade platby na účet je treba počkať, kým platba nabehne na náš účet, čo môže trvať 24 - 48 hod. Tovar posielame po nahebnutí platby na náš účet. Tovar Vám dodáme najneskôr o 3 týždne po potvrdení objednávky v prípadde, že tovar nemáme aktuálne skladom. Tento termín je však hraničný, väčšinou je tovar zasielaný na druhý pracovný deň.
Po vybavení objednávky vždy zákazníka informujeme, že jeho objednávka bola zaslaná.
Ak zásielku nedostanete po uplynutí 3 týždňov, odporúčame informovať sa u nás prostredníctvom mailu uvedenom v sekcii Kontakt.
Stáva sa totiž, že zákazníci nedostanú oznámenie z pošty o uložení zásielky.
V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime vám predpokladaný termín dodania. V tom prípade si však vyžiadame vaše odsúhlasenie. Dodacia lehota môže byť primerane k okolnostiam predĺžená, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami nami nezavinenými (meškanie zásielky, strata zásielky...).
Ak si objednáte tovar, ktorý sme vypredali, prípadne ho z akýchkoľvek dôvodov náš dodávateľ stiahol z predaja, a neinformoval nás o tom, okamžite po zistení tejto skutočnosti vás budeme kontaktovať (e-mailom, prípadne telefonicky).



Objednaný tovar zasielame  na dobierku alebo formou platby vopred  prostredníctvom kuriérskej služby GLS a Slovenskej pošty. Informačným mailom zasielame potvrdenie o objednávke spolu s faktúrou, ktorá slúži zároveň ako dodací list a záručný. 

Podrobné informácie o spôsoboch dopravy a možnostiach platby nájdete v sekcii Poštovné a balné.


Vážení zákazníci, nákup cez internet prináša popri nesporných výhodách aj určité nevýhody oproti nákupu v bežnom obchode. Aj napriek množstvu uvádzaných informácií nemáte možnosť si ponúkaný tovar prehliadnuť, prípadne sa môžete pomýliť v objednávke. Z uvedených dôvodov máte možnosť zrušiť objednávku. Musíte tak však urobiť do 1 hodiny.
Podmienky zrušenia objednávky:
Ak po odoslaní objednávky v priebehu 1 hodiny zistíte, že vám objednaný tovar nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke, máte možnosť zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu. Zrušenie nám zašlite na napistenam@jupitershop.sk.Obratom vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.



Pred prevzatím zásielky, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Na už prijaté zásielky reklamácie prijímamelen na základe fotodokumentácie v deň prevziatia zásielky. Našim zákazníkom garantujeme, že každý tovar zasielame v 100% kvalite a je nami vizuálne skontrolovaný. 
Záručná doba:
Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru k doručeniu Slovenskej pošte resp. Kuriérskej službe.


Reklamácia sa vzťahuje len na:
preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru.
Reklamácia sa nevzťahuje na:
chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.


Postup pri reklamácii:
Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel:
Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, do 24 hodín od prevzatia zásielky.V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo cene), alebo dostanete so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, ihneď nás informujte prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak zistíte výrobné chyby, je potrebné najprv tovar na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu daňového dokladu, ktorý sme poslali s tovarom. Reklamovaný tovar vám vymeníme za iný, ktorý si vyberiete alebo vám vrátime peniaze, prípade, že daný tovarmámeskladom. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Pri spätnom zasielaní zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.
Reklamovaný tovar, prosím, zasielajte na adresu:

Mgr. Silvia Žovincová
Beckov 495
916 38 Beckov
Slovenská republika


Doba vybavenia reklamácie:
Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu.. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu.
O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodne inak.
Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.


Vyhlásenie o ochrane osobných údajov:

Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám. Vaše osobné údajé budú použité len v rámci našich marketingových aktivít (newsletter), z ktorého sa môžte kedykoľvek odhlásiť.

Informácie o odstúpení od zmluvy:
Zákazník môže odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu po dobu 14 dní od prevzatia tovaru.


Ochrana osobných údajov našich zákazníkov, ktorí objednali tovar prostredníctvom portálu Heureka.sk:
"Prevádzkovateľ je oprávnený posielať osobné údaje zákazníkov v rozsahu e-mailových adries, použitých v rámci nákupov na stránkach internetového obchodu, prevádzkovateľovi portálu Heureka.sk za účelom generovania a zasielania dotazníku spokojnosti s nákupom v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš internetový obchod zapojený. Prevádzkovateľ portálu Heureka.sk je voči našej spoločnosti v postavení postavení sprostredkovateľa osobných údajov v zmysle § 8 zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Zasielanie e-mailových adries sa týka všetkých zákazníkov, ktorí nevyjadrili svoj nesúhlas so zasielaním obchodných oznámení v zmysle § 62odst. 3 zák. č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách a je robené po každom nákupe na internetovom obchode. Prevádzkovateľ portálu Heureka.sk je oprávnený poskytnutú e-mailovú adresu použiť výhradne za účelom vygenerovania a zaslania dotazníku spokojnosti, v zmysle Podmienok programu Overené zákazníkmi dostupných na adrese https://sluzby.heureka.sk/napoveda/dolezite-dokumenty/Prevádzkovateľ portálu Heureka.sk poskytnuté e-mailové adresy uchováva po dobu, po ktorú je naša spoločnosť zaradená do programu Overené zákazníkmi, alebo po dobu, kedy zákazník vyjadrí svoj nesúhlas so zaslaním obchodných oznámení voči našej spoločnosti alebo priamo voči prevádzkovateľovi portálu Heureka.sk k čomuje mu poskytnutá možnosť v každom jednotlivom dotazníku.“

 

Zaregistrujte sa
Mám záujem dostávať informácie o zľavách, novinkách a akciách

 

Informácie pre zákazníkov
Prečo Jupitershop.sk?
  • Doručenie do 48 hodín
  • Pri nákupe nad 35€ poštovné zdarma
  • Darček ku každej objednávke
Vyrábame s láskou



Kontakt
Jupitershop.sk
Pon-Pia 8-17
© Jupitershop 2019
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.