- Úvod
- OBCHODNÉ PODMIENKY
PREVÁDZKOVATEĽ JUPITERSHOP.sk |
XX8 s.r.o. |
Karpatské námestie 10A |
831 06 Bratislava |
Slovensko |
IČO: 52700534 |
DIČ: 2121118472 |
Zápis: Okresný súd Bratislava I, vložka č. 141059/B |
Bankové spojenie: SK47 8330 0000 0020 0179 9984 |
Kontakty: napistenam@jupitershop.sk / +421 908 987 482 |
SPÔSOB OBJEDNÁVANIA
Objednávať si môžete on-line priamo na stránke eshopu https://www.jupitershop.sk/.
Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru, dodaním faktúry a prevzatím tovaru.
POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO
Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:
Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Nezodpovedáme za:
Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou resp. kuriérskou službou.
Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
Za poškodenie zásielky zavinené poštou resp. kuriérskou službou.
Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.
POVINNOSTI KUPUJÚCEHO
Kupujúci sa zaväzuje:
Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť nám prostredníctvom mailovej adresy napistenam@jupitershop.sk.
Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky
CENY TOVARU
Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.
Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
K cene tovaru je pripočítané poštovné.
DODACIE PODMIENKY
Objednávky vybavujeme denne priebežne s tým, že každú objednávku vybavujeme jednorázovo, to znamená, že ak niektorý z objednaných tovarov nemáme, pošleme len ostatné objednané produkty (na čo vás vopred upozorníme zaslaním potvrdzujúceho e-mailu, preto je dôležité v objednávkovom formulári vypísať vždy správnu e-mailovú adresu, aj telefónne číslo), ktoré máme. Prosíme Vás o dôkladné vyplenenie správnych údajov, pretože chyba v emailovej adrese znamená, že Vám potvrdzovacie emaily a informačné o doručení nepríd. Rovnako telefónne číslo v prípade kuriéra. Prosím skontrolujte si Vami uvedené údaje pred odoslaním objednávky.
TERMÍN DODANIA
Dodacia lehota je v prípade, že máme tovar skladom do 24 hod od odoslania objednávky v pracovných dňoch (v prípade platby na dobierku kuriérom alebo cez služby Slovenskej pošty - I.trieda). V prípade Slovenskej pošty odoslanie 2. triedou je dodanie tovaru do troch pracovných dní. V prípade platby na účet je treba počkať, kým platba nabehne na náš účet, čo môže trvať 24 - 48 hod. Tovar posielame po pripísaní platby na náš účet. Tovar Vám dodáme najneskôr o 3 týždne po potvrdení objednávky v prípadde, že tovar nemáme aktuálne skladom. Tento termín je však hraničný, väčšinou je tovar zasielaný na druhý pracovný deň.
Po vybavení objednávky vždy zákazníka informujeme, že jeho objednávka bola zaslaná.
Ak zásielku nedostanete po uplynutí 2 týždňov, odporúčame informovať sa u nás prostredníctvom mailu uvedenom v sekcii Kontakt.
Stáva sa totiž, že zákazníci nedostanú oznámenie z pošty o uložení zásielky.
V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime vám predpokladaný termín dodania. V tom prípade si však vyžiadame vaše odsúhlasenie. Dodacia lehota môže byť primerane k okolnostiam predĺžená, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami nami nezavinenými (meškanie zásielky, strata zásielky...).
Ak si objednáte tovar, ktorý sme vypredali, prípadne ho z akýchkoľvek dôvodov náš dodávateľ stiahol z predaja, a neinformoval nás o tom, okamžite po zistení tejto skutočnosti vás budeme kontaktovať (e-mailom, prípadne telefonicky).
SPÔSOB DODANIA A POŠTOVNÉ
Objednaný tovar zasielame Slovenskou poštou, Kuriérom GLS a Packetou. Spôsoby platby: platba kartou, platbou vopred (Internet banking), Google Pay, Apple Pay a na dobierku. Informačným mailom zasielame potvrdenie o objednávke spolu s faktúrou, ktorá slúži zároveň ako dodací list a záručný.
Podrobné informácie o spôsoboch dopravy a možnostiach platby nájdete v sekcii Doprava a platba.
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Vážení zákazníci, nákup cez internet prináša popri nesporných výhodách aj určité nevýhody oproti nákupu v bežnom obchode. Aj napriek množstvu uvádzaných informácií nemáte možnosť si ponúkaný tovar prehliadnuť, prípadne sa môžete pomýliť v objednávke. Z uvedených dôvodov máte možnosť zrušiť objednávku.
Podmienky zrušenia objednávky:
Ak po odoslaní objednávky v priebehu 1 hodiny zistíte, že vám objednaný tovar nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke, máte možnosť zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu. Zrušenie nám zašlite na napistenam@jupitershop.sk. Obratom vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.
REKLAMÁCIE
Pred prevzatím zásielky, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Na už prijaté zásielky reklamácie prijímame len na základe fotodokumentácie v deň prevziatia zásielky. Našim zákazníkom garantujeme, že každý tovar zasielame v 100% kvalite a je nami dôkladne skontrolovaný.
Záručná doba:
Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru k doručeniu.
Reklamácia sa vzťahuje na:
Preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru.
Reklamácia sa nevzťahuje na:
Chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.
POSTUP PRI REKLAMÁCII
Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel:
Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a faktúru (doručujeme elektronicky na email), ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, oznámte nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, do 24 hodín od prevzatia zásielky. V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo cene), alebo dostanete so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, ihneď nás informujte prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak zistíte výrobné chyby, je potrebné najprv tovar na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. Reklamovaný tovar vám vymeníme za iný, ktorý si vyberiete alebo vám vrátime peniaze, prípade, že daný tovar máme skladom. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Pri spätnom zasielaní zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.
Pre zaslanie adresy na vrátenie reklamovaného tovaru nás prosím kontaktujte emailom.
Prosím, informujte nás o reklamácii vopred emailom.
Doba vybavenia reklamácie:
Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu.. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu.
O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodne inak.
Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
VYHLÁSENIE O OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám. Vaše osobné údajé budú použité len v rámci našich marketingových aktivít (newsletter), z ktorého sa môžte kedykoľvek odhlásiť.
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Zákazník môže odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu po dobu 14 dní od prevzatia tovaru.
Ustanovanie ohľadne zasielania dotazníkov spokojnosti portálu Heureka.sk:
„Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“
Dozorom nad dodržiavaním povinností predávajúceho voči spotrebiteľovi je Slovenská obchodná inšpekcia.
Pracovisko:
Inšpektorát SOI so sídlom v Bratislave | Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27 | Podanie podnetu |